تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 با تخفیف پینکت یک خرید سریع و ارزان را تجربه کنید:

اگر به دنبال یک راه راحت، سریع و مطمئن برای تهیه اقلام روزانه خود هستید، پینکت یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است. در زندگی های امروزی، مردم به دنبال راهی هستند که تا خرید های خود را به صورت آنلاین انجام بدهند تا در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنند. اما ناچار هستند تا برای خرید های روزانه و اقلام خوراکی به سوپرمارکت ها مراجعه کنند. حالا با استفاده از پینکت این موضوع نیز به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. کد تخفیف پینکت از طرف این سوپرمارکت اینترنتی برای مشتریان در نطر گرفته شده است. با استفاده از کدتخفیف پینکت از طرف سایت تخفیف هات از تخفیف ویژه برای خرید های هایپر مارکت بهره مند شوید. شما همچنین می توانید از این سایت کد تخفیف دیجی کالا هم دریافت نمایید.

محصولات سوپرمارکت آنلاین پینکت:

امکان خرید تمام کالاهایی که در فروشگاه‌های زنجیره ای قرار دارند برای مشتریان پینکت فراهم است؛ مانند محصولات پروتئینی، لبنیات، میوه و سبزیجات، انواع نوشیدنی‌ها، محصولات بهداشتی، شوینده‌ها، انواع تنقلات و اسنک‌ها و حتی لوازم التحریر. پس اگر در حال حاضر به هر کدام از این محصولات نیاز دارید، با ساختن حساب کاربری خود را در اپلیکیشن پینکت خرید را شروع کنید. محصولاتی که برای شما ارسال می‌شود از با‌ کیفیت‌ترین و تازه‌ترین محصولات میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران گردآوری می‌شود. پس با خیال راخت خرید کنید و حتما از تخفیف پینکت نیز استفاده کنید.

برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند تخفیف تیمچه و کد تخفیف اسنپ مارکت کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

فیلیمو:

فرقی نمی کند که برنامه فیلیمو دانلود کنید یا از سایت فیلیمو استفاده کنید این مجموعه قطعا شمارا برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد زیرا آپارات فیلیمو گلچینی از بهترین فیلم ها، سریال ها و مستندهای قدیمی و روز دنیا است. کوپن تخفیف و کد تخفیف فیلیمو هم در سایت فیلیمو هم در برنامه فیلیمو قابل استفاده است و سایت تخفیف هات نیز همیشه انواع کوپن تخفیف و کد تخفیف فیلیمو را در دسترس کاربران برنامه فیلیمو و سایت فیلیمو خود قرار می دهد تا لذت استفاده از آپارات فیلیمو برای کاربران چند برابر شود و با قیمتی مناسبت و ویژه بتوانند به هر فیلم و سریالی که خواستند با دوبله دسترسی داشته باشند فقط کافیست برای تبلت یا گوشی همراه خود برنامه فیلیمو دانلود کنید و با اشتراک فیلیمو نهایت لذت را ببرید. 

کد تخفیف فیلیمو:

برای شما این امکان فراهم آورده شده است که قبل از اینکه فیلم را با آپارات فیلیمو دانلود کنید توضیحات فیلم، پیش نمایش و گالری تصاویر و حتی بخش هایی از آن را ببینید تا بتوانید به خوبی فیلمی را که می‌ خواهید با برنامه فیلیمو یا سایت فیلیمو دانلود کنید را انتخاب کنید تا از انتخاب خوددر آپارات فیلیمو پشیمان نشوید و ساعاتی که در آن می گذرانید برایتان مفید و ارزشمند باشد نه اتلاف وقت. ما برای وقت و هزینه ی شما ارزش زیادی قائل هستیم برای همین است که با کد تخفیف فیلیمو هزینه ی اشتراک برنامه و سایت فیلیمو و به طور کلی آپارات فیلیمو را برایتان بسیار کاهش داده ایم. 

امکان دسترسی شما به آپارات فیلیمو روی تمامی دستگاه های موبایل و تبلت اندروید و آی او اس، کامپیوتر و لپ تاپ و حتی تلویزیون های هوشمند فراهم آمده است تا شما بتوانید به راحتی به فیلیمو دسترسی داشته باشید و از فیلم ها و سریال های گردآوری شده در آن چه تنها، چه با دوستان و چه با اعضای خانواده خود، در مسیر یا در خانه، در سفر یا در حال استراحت لذت ببرید. همچنین امکان مشاهده ی فیلم و سریال و مستند و تئاتر هم در حالت آنلاین و هم در حالت آفلاین در برنامه و سایت فیلیمو وجود دارد که این ویژگی ارزشمند و مهم دیگریست که باعث می شود ما استفاده از تخفیف فیلیمو را به تمام فارسی زبانان مشتاق و علاقه مند فیلم و سریال پیشنهاد کنیم.

 

برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند کد تخفیف فیلم نت یا کد هدیه آنتن کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

 راهنمای استفاده از کد تخفیف اکالا

با خرید از سایت اکالا علاوه بر اینکه کالاهای اساسی مورد نیازتان را با بهترین بسته بندی درب منزل تحویل می گیرید، در هزینه های حمل و نقل بین شهری و زمان خود صرفه جویی کرده اید. سایت اکالا از جمله فروشگاه ها و هایپر مارکت های آنلاین به حساب می آید و ضمن استفاده از تخفیف های مختص سایت اکالا می توانید از تخفیف های به صرفه ی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز استفاده کنید. در ادامه برای استفاده از کد تخفیف اکالا و کد تخفیف افق کوروش و کوپن تخفیف اکالا شما را راهنمایی می کنیم.

کدتخفیف اکالا چیست؟

علاوه بر تخفیف هایی که سایت اکالا برای محصولات خود در نظر گرفته است شما می توانید از کد تخفیف اوکالا که در سایت تخفیف هات موجود است استفاده کنید و خرید ارزان ترو به صرفه تری داشته باشید. اما باید دقت کنید که هر کدتخفیف اکالا تا تاریخ مشخصی و به تعداد دفعات گفته شده، قابل استفاده است. شما همچینین می توانید این کوپن تخفیف و یا کد های تخفیف را با دوستان و آشنایان خود در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا آنها را از کد های تخفیف اکالا مطلع کنید.

 

برای دریافت کدهای تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف اسنپ مارکت یا کد تخفیف باسلام کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

 

منبع

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

مزایای darukade چیست؟

1. تمامی محصولات این داروخانه آنلاین دارای مجوز معتبر از سازمان مربوطه می‌باشند و با کوپن تخفیف و کد تخفیف داروکده قابل تهیه هستند.

2. پیش از ارسال محصول، حتما از منقضی نشدن آن اطمینان به عمل می‌آید و در صورتی که مهلت مصرف محصول سفارش داده شده کمتر از شش ماه باشد، به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

3. نحوه استفاده و توضیحات دقیق مربوط به هر محصول ( مانند موارد مصرف، کاربرد محصول، اجزاء تشکیل دهنده آن و شرکت سازنده) در سایت قابل دسترسی است و به تفصیل توضیح داده شده است. بنابراین از جانب این داروخانه اینترنتی هیچ گونه مسئولیتی در برابر مصرف اشتباه یا خودسرانه محصولات وجود ندارد.

4. مرجوع شدن محصولات فقط در صورتی امکان دارد که محصول فروخته شده مخدوش شده باشد یا از نظر ظاهری مشکلی داشته باشد که بیانگر عدم سالم بودن باشد. در غیر این صورت امکان مرجوع کردن محصول ارسال شده وجود ندارد.

نکته مهم درباره خرید اینترنتی دارو:

لازم به ذکر است که این سایت برای خرید اینترنتی دارو طراحی نشده است و مشتریان نمی‌توانند برای خرید دارو (نظیر انواع قرص و شربت، آمپول و موارد مشابه که غالبا توسط پزشک‌ها در مراجعات حضوری تجویز می‌شوند) از این داروخانه آنلاین با کوپن تخفیف داروکده و کد تخفیف سایت داروکده استفاده کنند. چرا که این کار بدون حضور بیمار و نسخه پزشک میسر نیست. بنابراین این سایت عرضه محصولات صرفا غیردارویی را فراهم می‌کند. لذا برای خرید دارو مد نظر خود باید حتما به صورت حضوری به داروخانه مراجعه کنید. قطعا این کار برای محافظت بیشتر از سلامت مشتریان است.از کوپن تخفیف و  کد تخفیف دارو کده فقط در خرید آنلاین می توانید بهره مند شوید. کاربرانی که تا کنون از سایت داروکده خرید نکره اند نیز می توانند با کد تخفیف اولین خرید داروکده ارزان تر خرید کنند. کوپن تخفیف اولین خرید داروکده را می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید. داروکده تخفیف های خوبی را برای محصولات در نظر گرفته است.

برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف ایسام یا کد تخفیف اسنپ کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

خصوصیات تاکسی اسنپ :

اگر به دنبال یک راه آسان و سریع برای گرفتن تاکسی هستید، پس دیگر نیازی به تحمل مشکلات گذشته برای گرفتن تاکسی نیست. تاکسی اسنپ همه ی مشکلات  برای گرفتن یک تاکسی را رفع کرده است.  برنامه اسنپ از اولین سرویس های درخواست تاکسی آنلاین بوده که در سال 1393 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. درخواست تاکسی اسنپ از طریق برنامه اسنپ بسیار ساده و راحت است. با کوپن تخفیف و  کد تخفیف تاکسی اینترنتی اسنپ در هر شهر و شهرستانی میتوانید تاکسی بگیرید و دیگر نگران دسترسی به تاکسی نباشید. تنها کافی است مسافر با دانلود اسنپ در برنامه اسنپ و ساختن اکانت خود مبدا و مقصد خود را مشخص کند و سپس تقاضای خودرو کند و این درخواست برای رانندگان برنامه اسنپ که نزدیک مسافر هستند ارسال میشود.

با قبول درخواست توسط راننده، مسافر چند دقیقه بعد میتواند سوار ماشین شود و به مبدا مورد نظر خود برسد. با دانلود اسنپ و کوپن تخفیف اسنپ در اسنپ مزایای بسیاری برای گرفتن تاکسی تجربه کنید. از جمله این مزایا میتوان به این موضوع اشاره کرد که دیگر نیازی به پول نقد نیست و میتوانید هزینه سفر خود را هم به صورت نقد و با کوپن تخفیف اسنپ و هم به صورت غیر نقدی پرداخت کنید. با نصب اسنپ سفر شما بسیار امن میشود چرا که احراز هویت کاربران راننده،  ثبت اطلاعات کاربر راننده، بررسی خودرو کاربر راننده، عکس کاربر راننده، و پنهان سازی شماره تلفن کاربران راننده و مسافر در حین تماس از مواردی هستند که امنیت سفر شما را بالا میبرد. علاوه بر نصب اسنپ سفر خود را میتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید و آن ها شما را به صورت زنده در تاکسی تماشا کنند و امنیت شما در این برنامه حفظ شود.

 

برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند تخفیف بیمه بازار یا کد تخفیف تپسی کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.  

منبع

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

خصوصیات دی جی استایل:

توسعه اینترنت روش های خرید را به طور کلی دگرگون کرده است. امروزه خرید اینترنتی با زندگی مدرن مردم همگام شده است به گونه ای که مردم ترجیح می دهند پوشاک خود را به صورت اینترنتی و با کوپن تخفیف دیجی استایل از سایت هایی مانند تخفیف هات و تخفیفان خریداری کنند. digistyle یکی از فروشگاه های اینترنتی است که امکان تهیه انواع مدل لباس زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه، کیف، کفش و اکسسوری در انواع برندهای مختلف را برای مخاطبان به وجود می آورد. دنیای مدرن راهکارهای متنوعی برای رفع نیاز های افراد ازجمله انتخاب و خرید پوشاک را برای کاربران به وجود می آورد و با افزایش سرعت و دقت در هنگام خرید می شود. با کدتخفیف دیجی استایل ارزانتر خرید کنید.

با این شرایط کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی کالا خرید خود را انجام می دهد. امروزه روش های هوشمندانه برای خرید به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان است و همین امر باعث شده است افراد زیادی خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. دی جی استایلdigistyle از جمله فروشگاه های اینترنتی است که این ارزش را برای مشتریان خود به وجود آورده است. اصالت برند کالا، قیمت مناسب، تحویل روزانه و کوپن تخفیف دیجی استایل و خدمات پس از فروش از دیگر ارزش هایی است که فروشگاه اینترنتی دی جی استایل برای مشتریان و کاربران خود به وجود می آورد.

برای دریافت کدهای تخفیفی بیشتر مانند کدتخفیف باسلام یا کد تخفیف تیمچه کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع این مطلب

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

 درباره اسنپ‌مارکت

اسنپ‌مارکت، حاصل همکاری دو شرکت بزرگ «اسنپ» و مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار است.  سوپرمارکت آنلاین اسنپ‌مارکت در حوزه عرضه محصولات سوپرمارکتی و تند مصرف از سال ۱۳۹۷ و با فروش اینترنتی در شهر تهران آغاز به کار کرده است و هم‌اکنون ثبت سفارش از طریق پلت‌فرم‌های اسنپ‌مارکت نظیر وب‌سایت و اپلیکیشن در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، قم، لواسان، ارومیه و مشهد نیز امکان‌پذیر است و شما از سایت هایی مانند تخفیف هات یا نت برگ می توانید کد تخفیف اسنپ مارکت هم دریافت کنید. اسنپ‌مارکت فروش آنلاین فروشگاه‌های هایپراستار تهران شامل باکری (هایپراستار ارم)، تیراژه‌۲، تهرانپارس، جماران، افرا (هایپراستار سعادت‌آباد)، اوپال، صبا، لواسان و همچنین هایپراستارهای سایر شهرها همچون قم، شیراز، اصفهان (هایپراستار سیتی سنتر)، هایپراستار ارومیه، هایپراستار کرج (اکومال)، هایپراستار مشهد و همچنین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی مایلی شعب سوهانک و ارم در تهران و شعبه کرج (مایلی اکومال)، اصفهان و شیراز را بر عهده دارد و به زودی در دیگر شهرها نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

هدف اسنپ‌مارکت از ایجاد پلتفرم خرید آنلاین

با توجه به افزایش جمعیت کلان شهرهایی نظیر تهران و رشد آلودگی و افزایش تردد خودروهای شخصی و وسایل نقلیه عمومی، رفت و آمد کُندتر از گذشته شده و با توجه به ترافیک ناشی از این شلوغی، طبیعتا دسترسی به فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیز در مدت زمان طولانی‌تری امکان‌پذیر خواهد بود. ایجاد یک سوپرمارکت اینترنتی، به کاهش حمل و نقل‌های درون شهری کمک کرده و بستری را فراهم می‌کند که هموطنان بدون نیاز به تحمل دشواری‌های خرید حضوری و صرف وقت، تمامی کالاها و مایحتاج مورد نیازشان را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

 

برای دریافت کدهای تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف افق کوروش یا کد تخفیف اسنپ فود کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

 

منبع این مطلب

 

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

بیشترین کوپن باسلام کد تخفیف

از زمان گسترش اینترنت در سطح کشور، اغلب کسب و کار ها به سمت اینترنتی شدن رفتند. فروشگاه های آنلاین هم امروزه طرفداران زیادی دارند. خیابان های شلوغ، تجمع های فراوان در مراکز خرید، تنوع کم در فروشگاه های مختلف و زمان بر بودن خرید حضوری از عوامل موثر هستند. عوامل موثر بر جذب مشتری بیشتر برای فروشگاه های اینترنتی. به هر حال اینکه فقط به کمک کامپیوتر یا تلفن همراه خود و اینترنت بتوانید از هر جایی که هستید، از یک نقطه دیگر نه تنها در کشور بلکه در سطح دنیا خرید کنید، بسیار جذاب است. اگر برای خریدتان امتیاز هایی مثل ارسال رایگان یا کد تخفیف های هیجان انگیز هم بگیرید این خرید بسیار جذاب تر می شود. در این مطلب شما را با فروشگاه باسلام که یک فروشگاه آنلاین است آشنا می کنیم و یک کد تخفیف باسلام در اختیارتان قرار می دهیم.

فروشگاه باسلام یک بازار آنلاین

باسلام یک بازار آنلاین است که کمی با دیگر فروشگاه های آنلاین فرق دارد. سایت با سلام نه تنها یک فروشگاه اینترنتی است، بلکه یک فرصت شغلی و یک محیط بازار یابی مناسب برای کسب و کار های مختلف است. کسب و کار های خانگی و کسب و کار های کوچک می توانند فروشگاه با سلام را بستر خود بدانند. محصولات این فروشگاه، محصولات غیر کارخانه ای هستند که بدون واسطه به فروش می رسند. یعنی شما نه تنها می توانید از فروشگاه با سلام  محصولات متنوع را بخرید، بلکه می توانید هر چیزی که تولید می کنید را به فروش برسانید. البته حواستان به کیفیت محصولتان باشد. چون در سایت  با سلام هزینه کالا وقتی به حساب فروشنده واریز می شود که از رضایت مشتری اطمینان حاصل شود. حتما با همین آشنایی کوچک هم جذب با سلام شده اید. در زمان خرید از باسلام کد تخفیف خود را حتما اعمال کنید تا بهترین قیمت خرید کنید.

 

برای دریافت کدهای تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف تخفیفان یا کد تخفیف تیمچه کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع 

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

توضیحات فروشگاه اینترنتی باسلام ، فروشنده کیف و کفش ست:

کیف و کفش ست خرگوشی در دو رنگ بندی مشکی و سرمه ای تا 25 هزار تومان تخفیف در فروشگاه اینترنتی باسلام به فروش میرسد. و با کد تخفیف باسلام و کوپن تخفیف از تخفیف هات ارزان تر خرید کنید.و همچنین خرید کیف ارزان همراه با کوگن تخفیف باسلام را نیز در این سایت انجام دهید.

خصوصیات کیف و کفش ست:

برای کامل تر شدن و زیبا تر یک تیپ عالی میتوان از کیف و کفش ست استفاده کرد. در انتخاب کیف و کفش ست میتوانید رنگ مخالف لباس های خود را انتخاب کنید و یا میتوانید رنگ موافق را انتخاب کنید اما یک درجه روشن تر و یا یک درجه تیره تر، که جذابیت بیشتری ایجاد میکند. در انتخاب کیف و کفش ست رنگ مشکی و طرح ساده بهترین گزینه است. چرا که از ست کیف و کفش رنگ مشکی میتوانید برای هر نوع تیپی استفاده کنید و جذاب باشد. اما اگر نخواهید از کفش و کیف ست استفاده کنید میتوانید کیف خود را با روسری و یا شال ست کنید و یا حتی میتوانید کیف زنانه مورد نظر خود را یک درجه تیره تر و یا روشن تر از مانتوی خود انتخاب کنید. در خرید کیف زنانه سعی کنید ساده بخرید تا بتوانید با اکثر تیپ های خود ست کنید.

یکی از سایت هایی که ست کیف و کفش، کیف زنانه، کفش زنانه، کفش مردانه و.. را با قیمت هایی بسیار عالی برای مشتریان فراهم آورده است فروشگاه اینترنتی باسلام است. یکی از محصولات بسیار جذاب و دخترانه سایت با سلام کیف و کفش ست خرگوشی است که برای استفاده در کنار تیپ های پاییزه بسیار مناسب است. این محصول در دو رنگ بندی مشکی و سرمه ای موجود است که با هر رنگ مانتو و تیپی سازگار است. این محصول دارای کوپن تخفیف است و میتوانید در صورت رضایت نداشتن تا هفت روز این محصول را باز گردانید و پول خود را پس بگیرید.

برای دریافت کدهای تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف ایسام یا کد تخفیف تیمچه کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

خصوصیات سایت خرید اینترنتی طاقچه: 
طاقچه یک نرم‌افزار مخصوص کتابخوان های الکترونیکی است همچنین میتواند به عنوان فروشگاه اینترنتی فعالیت میکند. فروشگاه خرید اینترنتی کتاب طاقچه از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرد ودر نهایت در سال ۱۳۹۳ به‌ طور رسمی کارش را شروع کرد. اهداف فروشگاه خرید اینترنتی کتاب طاقچه ارائه کتاب صوتی به سهولت در دسترسی تمامی افراد است،خرید کتاب های مختلف، از جمله کتاب داستان، مجله و روزنامه‌ها به شکل الکترونیکی یا حتی خرید اینترنتی کتاب های درسی است.  سایت فروش و خرید کتاب طاقچه در حال حاضر  در سه نسخه اندروید، طاقچه آی‌اواس و کتابخوان تحت وب وجود دارد.

خرید کتاب با خیال راحت
وجود فضای نامحدود برای فروش کتاب ها دیگر دلایل استفاده از فروشگاه  اینترنتی کتاب است برای ارائه کتاب در دسته بندی های مختلفه نیاز به قفسه های زیاد و منظم داریم تا هزاران کتاب را بطور مرتب بچینند در صورتی که در فضای سایت ها میلیون ها مانند انواع کم یاب کتاب داستان را در دستعه بندی مرتب بچیند و در هر زمان که نیاز داشتیم مشاهده کنیم این موقعیت برای تمام کاربران همیشه در دسترس است. شما در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل به خرید و مشاهده کتاب مورد علاقه خود داشته باشید با خیال راحت و با اسانی و سرعت فوق العاده مراجعه به فروشگاه های آنلاین کتاب یک خرید انلاین و هیجان انگیز را تجربه کنید و لذت ببرید.
حتی اگر قبل از خرید کتاب شک داشته باشیم یا اگر بین انتخاب چند کتاب مانده باشیم به راحتی با مراجعه به نظرات افراد مختلف با سلیقه های متفاوت که قبلا همان کتاب را از سایت سفارش دادن استفاده کنیم و با خیال راحت بدون احساس ضرر کردن یک خرید با صرفه انلاین داشته باشید.درضمن .درصورت بروز مشکل با مرکز تماس مشتریان سایت تماس برقرار کنید میتوانیم قبل از سفارش کتاب قیمت آن را با قیمت همان کتاب در دیگر فروشگاه های آنلاین کتاب مقایسه کنیم  وبصرفه ترین خرید را داشته باشیم ممکنه است در فروشگاهی دیگر همان کتاب را با کوپن تخفیف و کد تخفیف طاقچه یا این که ارسال سریعتری یا حتی اپشن های بیشتری در کنار فروش کتاب ها مشاهده کنیم در این صورت میتوانیم با مقایسه کتاب ها در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

 

برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند تخفیف فیدیبو یا تخفیف گاچ مارکت کافیست وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید.

منبع

  • فاطمه چکین