تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

۲۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با سایت ایسام
سایت ایسام یکی از معتبر ترین سایت ها است که دارای یک سیستم برای خرید، فروش و مزایده به صورت آنلاین می‌باشد. سایت ایسام الگو گرفته از سایت معتبر خارجی eBay است که در آن فروشندگان می‌توانند محصولات خود را به روش های مختلف به صورت آنلاین به فروش برسانند. همچنین می‌توانید به صورت قسطی از ایسام خرید کنید. علاقمندان می‌توانند با استفاده از کوپن تخفیف ایسام و کد تخفیف ایسام برای خرید اقساطی از سایت ایسام تخفیف دریافت کنند. این کوپن تخفیف و کد تخفیف ایسام از طرف سایت تخفیف هات تهیه شده است و در سایت موپن هم می توانید همانند تخفیف هات کد های تخفیفی دیگر دریافت نمایید. 

اعتماد به سایت ایسام
این سایت تمامی مجوز های مربوطه را کسب کرده است و لذا جای هیچ گونه نگرانی برای همکاری آنلاین با این سایت وجود ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت از کوپن تخفیف و کدتخفیف ایسام استفاده کنید. این مجوز ها عبارتند از:
نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی استان تهران عضو سازمان نظام صنفی رایانه کشور

سیستم مطمئن انتقال پول در سایت ایسام
یکی از مهم ترین معیار ها برای اعتماد کردن و خرید آنلاین، بحث پرداخت و انتقال وجه است. این سایت ضمانت صد در صد را در قبال بازگرداندن پول به مشتری می‌دهد. خرید از این سایت به این شکل صورت می‌گیرد که شما پس انتخاب کالای مورد نظر خود و اعمال کوپن تخفیف و پرداخت وجه، پول مستقیما به حساب فروشنده منتقل نمی‌شود. بلکه در اختیار خود این سایت قرار می‌گیرد تا زمانی که شما کالای سفارش داده شده را دریافت و آن را تایید کنید. پس از آن پول به حساب فروشنده منتقل می‌شود. چناچه به هر دلیلی، کالا مورد تایید شما نباشد و یا به دست شما نرسد، مبلغ پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

 

برای دریافت تخفیف ها و کد های بیشتر مانند تخفیف دیجی استایل یا کد تخفیف تیمچه کافیست تنها وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید. 

منبع:https://takhfifhot.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

علی بابا:
وبسایت علی بابا با قرار دادن کوپن تخفیف و کد تخفیف علی بابا در سایت خود باعث شده کاربران بلیط های خود را با تخفیف خریداری کنند.کد تخفیف و کوپن تخفیف ها را میتوانید از سایت تخفیف هات و موپن به راحتی دریافت کنید.علی بابا در بازه های زمانی مختلف کوپن تخفیف و کد تخفیف هواپیما و قطار و اتوبوس و حتی هتل و تور را در اختیار کاربران قرار میدهد. کد تخفیف علی بابا 99 دیگر قابل استفاده نیست و منقضی شده است. تخفیف علی بابا پرواز داخلی برای خرید بلیط های پرواز داخلی و کد تخفیف علی بابا قطار برای خرید بلیط قطار می باشد. بیشرین کد تخفیف در علی بابا متعلق به کد تخفیف بلیط هواپیما علی بابا می باشد زیرا خرید بلیط هواپیما از سایت علی بابا بیشتر از دیگر بلیط ها است. به همین دلیل کد تخفیف سایت علی بابا بیشتر به هواپیما تعلق دارد. 

منبع: https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7-400

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

توضیحات سایت اینترنتی کتاب فیدیبو ،فروشنده انواع کتاب اینترنتی :

خرید کتاب اینترنتی مورد علاقه خود را از سایت اینترنتی فیدیبو با استفاده از کوپن تخفیف و کد تخفیف فیدیبو انجام دهید.

خصوصیات خرید اینترنتی کتاب:

زمانی که در ترافیک هستید می توانید هندزفری را در گوشتان بگذارید و از شنیدن یکی از رمان های مشهور جهان لذت ببرید. کتاب صوتی در سال 1932 برای نابینایان به دستور کنگره آمریکا تولید شد . کتاب های صوتی توسط چند گوینده خوانده شده و بر روی فرمت های قابل اجرا در موبایل عرضه می شوند . اپلیکیشن فیدیبو قابل نصب بر روی موبایل ، تبلت و رایانه شخصی می باشد و برای خرید اینترنتی کتاب، مجله، نشریه و دانلود رایگان کتاب مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید اینترنتی کتاب بدون نصب اپلیکیشن در فیدیبو بصورت کامل انجام نمی شود . با یک حساب کاربری میتوان همزمان روی سه دستگاه از فیدیبو استفاده کرد و دانلود رایگان کتاب مورد علاقه خود را با کوپن تخفیف فیدیبو انجام دهید.وقتی خرید اینترنتی کتاب با استفاده از کد تخفیف فیدیبو انجام میدهیم آن نسخه برای همیشه در آرشیو کتابخانه ما باقی می ماند. در این نرم افزارجهت مطالعه بصورت آفلاین باید دانلود رایگان کتاب رابصورت آنلاین انجام دهیم تا زمانی که به اینترنت دسترسی نداریم بتوانیم خرید کتاب را انجام دهیم و شروع به مطالعه کنیم . البته برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند تخفیف طاقچه یا کد تخفیف تاپ لرن می توانید وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید و نهایت لذت را ببرید.

منبع: https://takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

توضیحات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، فروشنده انواع پوشاک:

کاربران تخفیف هات میتوانند با وارد کردن کد تخفیف دیجی استایل از 100 هزارتومان تخفیف خرید جواهرات سنجاق از فروشگاه مد و پوشاک دیجی استایل بهره مند شوند. جهت ورود به دیجی استایل و استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی " خرید کنید " کلیک نمایید تا تخفیف در سایت دیجی استایل برای شما اعمال شود.

خرید لباس با کد تخفیف دیجی استایل:

دیجی استایل یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین مد ولباس می باشد.دراین فروشگاه اینترنتی کالاهای شناخته شده و معتبر ایرانی وخارجی از جمله لباس مجلسی،لباس مردانه،لباس بچه گانه و لباس زنانه و... را با کیفیت بالا،طراحی به روز و قیمت مناسب معرفی وعرضه می شود. دیجی‌ استایل یک مجله اینترنتی مد ولباس نیز به حساب می آید و اطلاعات خوبی را در زمینه مد و لباس و سبک زندگی به کاربران خود می دهد. دیجی‌استایل اصالت همۀ کالاهایش را تضمین می‌کند.دیجی استایل با ارائه کوپن تخفیف های متنوع و پیشنهاد های ویژه در قالب کد تخفیف دیجی استایل و کوپن تخفیف دیجی استایل همواره امکان دسترسی آسان و ارزان کاربران را به کالاهای اورجینال فرهم می کند.شما می توانید با دریافت کوپن تخفیف و کد تخفیف دیجی استایل تا 10 درصد تخفیف ویژه انواع لباس مجلسی،لباس مردانه،لباس مجلسی دخترانه ولباس زنانه با طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع بهره مند شوید.

البته شما برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف ایسام یا کد تخفیف تیمچه می توانید وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید و تا بی نهایت تخفیف بگیرید. 

منبع: https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

نحوه استفاده از کد تخفیف آچاره :

سازمان ها می توانند جهت خرید اشتراک سازمانی از 50 تا مبلغ 100 میلیون تومان از کد تخفیف فوق استفاده نمایند. بطور مثال جهت شارژ 100 میلیون تومانی پنل خود 85 میلیون تومان پرداخت نمایند. لازم به توضیح است این اعتبار می تواند با مبلغ های مختلف بین افراد سازمان تقسیم و در اختیار آنها قرار گیرد، شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09022012051 (فروش سازمانی آچاره) تماس حاصل فرمایید. جهت ورود به سایت آچاره و مشاهده 256 خدمت تخصصی و عمومی آچاره باید کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برایتان اعمال شود.

خصوصیات سایت آچاره :

اگر به فکر بازسازی یا تغییر در منزل هستید، اول سراغ دانلود آچاره برید! اپلیکیشن آچاره برای رفع نیازهای روزمره مثل نظافت منزل شماست که به تازگی در شهرهمدان استقبال زیاد از آن دیده شده، سایت آچاره در راستای راحتی کاربران در تمام نقاط ایران از جمله شهرهمدان سرویس نصب و تعمیر و نظافت منزل با کیفیت واستفاده از بهترین ابزار با در نظر گرفتنه نظافت ساختمان، نظافت منزل و ایمنی طراحی میکند؛ با دانلود آچاره متخصصین حرفهای و باتجربه موجود در تمام ایران از جمله شهرهمدان انجام امور تعمیرات یا نظافت ساختمان شمارا انجام میدهند؛ ضمنا میتونید با توجه به سوابق و امتیازات متخصصان سایت آچاره و قیمت سایت آچاره، انتخاب دقیقتری کنید. البته برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند تخفیف باغ وحش ارم  یا کد  اینترنت رایگان همراه اول واقعی99  می توانید وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید.

 

منبع: https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-50-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A2%DA%86%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%82%D9%85

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

 نحوه استفاده  شارژ رایگان و مکالمه رایگان همراه اول:

مشترکین همراه اول می توانید با نصب اپلیکیشن ذره بین و بعد از وارد کردن شماره خود از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوید. لازم به توضیح است که این بسته هر ماه قابل تمدید است و تا 30 روز قابل استفاده است و با استفاده از ذره بین و نت رایگان آن میتوانید از نماوا به صورت رایگان استفاده نمایید. برای دریافت اینترنت و اپلیکیشن ذره بین تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

بسته های مکالمه همراه اول

این سرور برای مشترکین خود انواع بسته های مکالمه همراه اول را در نظر گرفته است اما  طریقه فعال کردن این بسته های مکالمه همراه اول و همچنین طریقه استفاده از ان ها با هم کمی تفاوت دارد برای مثال مشترکین دائمی این سرور برای دریافت  انواع بسته های مکالمه همراه اول ابتدا باید ثبت نام نمایند، یا با شماره گیری کد های دستوری مکالمه رایگان همراه اول  و یا حتی اینترنت رایگان ازاین اپشن های هیجان انگیز همراه اول استفاده نمایند.

اینترنت همراه اول

یکی دیگر از خدمات بسیار ویژه این اپراتور کوپن تخفیف اینترنت رایگان همراه اول است. این سرویس شامل بسته اینترنت رایگان ساعتی و روزانه است، البته بسته های ترکیبی که شامل شارژ رایگان و اینترنت بعلاوه مکالمه رایگان همراه اول است، نیز برای تمامی مشترکین عزیز همراه اول وجود دارد. همچنین بسته های مکالمه همراه اول، به همراه پیامک و اینترنت رایگان یا شارژ رایگان قابل استفاده در سرویس های مشخص شده ای در حوزه های مختلف است. اکثر این بسته های ترکیبی و جذاب دارای اینترنت رایگان در حجم های مختلف برای مشتریان عزیز همراه اول فراهم شده است.

این کد نت رایگان همراه اول 2 گیگ می باشد و برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد اینترنت رایگان ایرانسل واقعی یا کد تخفیف ایرانیکارت کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع: https://takhfifhot.com/%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

موارد موجود در سایت اینترنتی تیمچه

تیمچه یک فروشگاه اینترنتی است که در آن هر چیزی که بخواهید پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال کالا های دیجیتال هستید، می توانید محصولات اصل برند های متنوع را در تیمچه پیدا کنید. لوازم خانگی مانند تلوزیون و لوازم برقی همچنین لوازم آشپزخانه  ارزان مثل انواع غذا ساز هم در این سایت برای خرید ارائه شده است. ابزار برقی و لوازم باغبانی و دیگر ابزار آلات دسته ی دیگری از محصولات در فروشگاه تیمچه هستند. اگر برای خرید های کودکان و فرزندانتان به دنبال فروشگاه هستید باز هم تیمچه جای مناسبی است. لوازم تحریر، اسباب بازی و لوازم کودکان و نوزادان در این سایت موجود است. اگر به سلامتی و زیبایی خودتان اهمیت می دهید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را می توانید از تیمچه با بهترین قیمت تهیه کنید. خواروبار، وسایل ورزش و پوشاک هم آخرین دسته ها از محصولات موجود در تیمچه هستند.

دریافت کد تخفیف های تیمچه 

مزایای اصلی یک خرید اینترنتی کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان است. حالا اگر راهی باشد تا باز هم هزینه های خرید اینترنتی را کاهش داد می شود این خرید را بهترین راه رفع نیاز ها دانست. برای آسان تر شدن و جذاب تر شدن تجربه خرید اینترنتی تخفیف هات پیشنهاد های ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما می توانید بیشترین تخفیف های فعال برای خرید اینترنتی از تیمچه را در سایت تخفیف هات مشاهده کنید. استفاده از این کد تخفیف تیمچه بسیار آسان است. فقط کافی است که قبل از خرید به تخفیف هات سر بزنید. چون با مراجعه به سایت تخفیف هات شما علاوه بر کد تخفیف تیمچه می توانید کد تخفیف ایسام یا کد تخفیف داروکده و ... هم دریافت کنید.

منبع : https://takhfifhot.com/%D9%83%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%D9%8A%D9%81-%D8%AA%D9%8A%D9%85%DA%86%D9%87

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

امروزه تقریبا هر کالایی که نیاز داشته باشید می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی ارزان بودن کالاها را مزیتی برای کاربران در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند خریدی جذاب و با قیمت مناسب داشته باشند. فروشگاه اینترنتی ارزان برای خرید انواع کالاها وجود دارد و در این مقاله 15 تا از بهترین فروشگاه های آنلاین را به شما معرفی می کنیم. همچنین شما در این مقاله با فروشگاه تخفیفی آنلاین و نحوه ی اینکه چگونه ارزانترین خرید اینترنتی مانند دارو را انجام دهید، اشنا می شوید همچنین به شما کد تخفیف داروکده و ... را برای یک خرید اینترنتی ارزان و خوب ارائه می دهیم.

15 فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت ایران کدام فروشگاه ها هستند؟

تعداد فروشگاه های اینترنتی ایرانی بسیار زیاد می باشد اما تعداد کمی از آن ها معروف و مورد اعتماد هستند. فروشگاه های اینترنتی در همه ی حوزه ها فعالیت می کنند و شما تقریبا هر کالایی را که نیاز داشته باشید می توانید به صورت آنلاین تهیه کنید. اگر بخواهیم 15 فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت و معتبر میان کاربران را نام ببریم باید به فروشگاه های اینترنتی زیر اشاره کنیم:

1. دیجی کالا

2. اکالا

3. اسنپ مارکت

4. زنبیل

5. ایمالز

6. بانی مد

7. شیکسون

8. گیزدین

9. دیجی استایل

10. مدیسه

11. تگموند

12. تیماپ

13. خانومی

14. روبان

15. آداک

در ادامه ویژگی های هر یک از فروشگاه های اینترنتی نام برده شده را به صورت جداگانه بررسی می کنیم.

 

خرید لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی از بانی مد:

از ارزانترین فروشگاه اینترنتی لباس می توان به بانی مد اشاره کرد. از فروشگاه اینترنتی بانی مد می توانید انواع لباس زنانه، لباس مردانه، خرید لباس دختر بچه، لباس پسرانه و لوازم زیبایی و سلامت مانند عطر، ادکلن و لوازم آرایشی را تهیه کنید. ارسال سریع و رایگان، ضمانت اصالت، ضمانت بازگشت کالا و خدمات پس از فروش از مزایای خرید آنلاین از سایت بانی مد می باشد. لازم به ذکر است ارسال رایگان کالا برای خرید های بالای 150 هزار تومان است.

فروشگاه اینترنتی شیکسون در چه حوزه ای فعالیت می کند؟

فروشگاه اینترنتی شیکسون یکی از سایت های تخصصی مد و خرید پوشاک آنلاین است. می توان از شیکسون به عنوان یکی از ارزانترین فروشگاه اینترنتی لباس نیز نام برد. انواع پوشاک و اکسسوری زنانه شامل مانتو، لباس مجلسی، کیف و کفش، شال و روسری، ساپورت، عینک و عطر و ادکلن زنانه از فروشگاه اینترنتی شیکسون قابل تهیه است. همچنین انواع پوشاک و اکسسوری مردانه شامل تی شرت، کفش، شلوار، عینک، کیف، پیراهن، عطر و ادکلن مردانه را می توانید از شیکسون تهیه کنید. زیورآلات مانند انگشتر، دستبند، گردنبند و گوشواره نیز در فروشگاه اینترنتی شیکشون به فروش می رسد. ارسال رایگان، مطابقت کامل محصول با سایت و ضمانت تعویض 10 روزه ی سفارشات از مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین شیکسون می باشد.

خرید جدیدترین لباس زیر زنانه و مردانه از گیزدین:

فروشگاه اینترنتی گیزدین برترین لباس های زیر و راحتی را از بهترین برندها به فروش می رساند. انواع لباس زنانه شامل سوتین، شورت، ست لبس زیر، بند جوراب، ساپورت، جوراب شلواری، جوراب، لباس خواب، لباس راحتی، تاپ، مایو، بیکینی و ... از گیزدین قابل تهیه است. همچنین لباس های مردانه شامل شورت، زیرپوش، جوراب، مایو، شلوارک و ... نیز از این وب سایت قابل تهیه است. در گیزدین می توانید لباس های بچگانه نیز تهیه کنید. بسته بندی محرمانه، ارسال سریع محصولات برای تهران و ارسال رایگان خرید های بالای 100 هزار تومان از مزایای فروشگاه اینترنتی گیزدین می باشد.

فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل:

دیجی استایل از فروشگاه های اینترنتی است که در حوزه ی مد و پوشاک فعالیت می کند. شما می توانید انواع لباس مردانه، زنانه، بچه گانه و همچنین انواع کیف، کفش و اکسسوری را از این فروشگاه اینترنتی ارزان و با قیمت مناسب انجام دهید. در دیجی استایل می توانید کالای مورد نظر خود را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه کنید. ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز، تحویل سریع و آسان و کالاهای اورجینال از مزیت های فروشگاه اینترنتی لباس ارزان دیجی استایل می باشد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 150 هزار تومان در تهران و سفارش های بیش از 200 هزار تومان در شهرستان ها صورت می گیرد.

خرید اینترنتی لباس، لوازم آرایش، موبایل و محصولات سوپرمارکتی از مدیسه:

یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی که امکان خرید بسیاری از کالاها را به صورت آنلاین برای کاربران فراهم کرده است فروشگاه اینترنتی مدیسه می باشد. شما از این فروشگاه اینترنتی می توانید انواع لباس و لوازم زنانه، مردانه، بچه گانه و لوازم آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت تهیه کنید. همچنین امکان خرید لوازم خانگی، اقلام سوپرمارکتی، لوازم اکترونیک، فرهنگی و هنری و... از مدیسه امکان پذیر است. از مزایای سایت مدیسه می توان به قیمت منصفانه و تضمین بهترین قیمت، امکان بازگشت کالا تا 7 روز پس از تحویل کالا، ارسال رایگان سفارشات بالای 300 هزار تومان، ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر کالاها اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی لباس، کیف و کفش و لوازم آرایشی تگ موند:

اگر بخواهیم ارزانترین فروشگاه اینترنتی لباس را نام ببریم قطعا می توانیم به تگ موند اشاره کنیم. در فروشگاه اینترنتی تگ موند امکان خرید لباس مردانه، زنانه، بچه گانه، لباس های ورزشی از برترین برندها و محصولات مربوط به زیبایی و سلامت امکان پذیر می باشد. ارسال سریع و رایگان سفارشات بالای 500 هزار تومان، ضمانت اصل و اورجینال بودن کالاها، تعویض رایگان و با مرجوع کالا و همچنین تنوع بالای محصولات تگ موند از مزایای این فروشگاه اینترنتی می باشد. شما با مراجعه به سایت تگ موند می توانید جدیدترین اخبار مد و فشن، تاریخچه ی برندها و حواشی دنیای مد در ایران و جهان را در مجله ی تگ مد دنبال کنید. همچنین در سایت تگ موند می توانید نظرات همراهان تگ موند از سراسر ایران را در مورد تگ موند و محصولات تگ موند ببینید.

تیماپ، اولین فروشگاه اینترنتی خرید تیمی با تخفیف ویژه:

تیماپ اولین فروشگاه آنلاین خرید تیمی است و با شعار با هم می صرفه امکان خرید بیشتر با هزینه ی کم تر را برای کاربران فراهم می کند. در این فروشگاه اینترنتی شما امکان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال، خوردنی و آشامیدنی، کتاب، لوازم کودک و نوزاد و ... را دارید. از این فروشگاه اینترنتی می توانید تمامی محصولات مصرفی خانوار را تهیه کنید و همچنین از تخفیف های ویژه بهره مند شوید. با نصب اپلیکیشن تیماپ می توانید در هر لحظه محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. لازم به ذکز می باشد که تیماپ اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا را تضمین می کند.

خرید لوازم آرایشی بهداشتی اصل از فروشگاه خانومی:

خانومی یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی اصل می باشد. این فروشگاه نماینده ی رسمی 250 برند آرایشی و بهداشتی را دارا است. شما از فروشگاه خانومی می توانید تمامی لوازم آرایشی، مراقبت پوست و بدن، مراقبت مو، انواع عطر و رایحه، لوازم برقی شخصی و ... را تهیه کنید. توضیحات دقیق در مورد کالاها، ثبت نظرات کاربران، امکان بازگشت کالا، بسته بندی جذاب و زیبا و ... از مزایای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت آنلاین از خانومی می باشد.

بررسی و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل با فروشگاه اینترنتی روبان:

یکی از دیگر از فروشگاه اینترنتی که در حوزه ی لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند، فروشگاه آنلاین روبان است. هدف اصلی روبان فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اصل می باشد. از روبان امکان خرید انواع لوازم آرایش، محصولات مراقبتی و زیبایی مو وبدن، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، زیورآلات و اکسسوری زنانه و مردانه و محصولات مربوط به مادر و کودک وجود دارد. فروشگاه اینترنتی روبان نیز مانند بسیاری از فروشگاه های آنلاین امکان ارسال سریع کالا و ضمانت 7 روزه برای بازگشت کالا را برای مشتریان فراهم کرده است.همچنین روبان محصولات خود را با تضمین اصل بودن به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی آداک، مرکز تخصصی فروش لپ تاپ، موبایل، تبلت و ...:

آداک یک فروشگاه اینترنتی است که محصولاتی مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و ... را به فروش می رساند. علاوه بر موارد نام برده شده شما می توانید از آداک انواع حافظه و هارد، کنسول بازی و تجهیزات، قطعات کامپیوتر، مانیتور، ماشین های اداری، انواع گجت و لوازم جانبی را تهیه کنید. این فروشگاه اینترنتی دارای فروشگاه های فیزیکی نیز می باشد و این مورد وجه تمایز این فروشگاه نسبت به بقیه می باشد. همچنین پشتیبانی فنی به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری از مزیت های فروشگاه آداک است. ارسال رایگان کالا در سریع ترین زمان ممکن، ضمانت 10 روزه ی بازگشت بی قید و شرط سخت افزاری کالا و ضمانت اصالت کالا از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی آداک می باشد.

در این مقاله سعی کردیم 15 فروشگاه اینترنتی ارزان ایران را به شما معرفی کنیم تا هر نوع کالایی را که لازم داشتید بتوانید با اطمینان خاطر به صورت انلاین تهیه کنید. شما با داشتن کد تخفیف فروشگاه مد نظر خود می توانید ارزانترین خرید اینترنتی را تجربه کنید. برای بهره مندی از تخفیف های هر یک از فروشگاه اینترنتی ارزان می توانید از طریق فروشگاه تخفیفی آنلاین مانند تخفیف هات، کد تخفیف دیجی استایل یا کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت دریافت کنید.

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

آیا شما هم از ماندن در ترافیک های طولانی و صرفه وقت زیاد برای انجام امور بانکی، خرید پوشاک و ... خسته شده اید؟ به هیچ وجه ناراحت نباشید چون راه حل شما پیش ماست. این روزها با افزایش جمعیت و به دنبال آن پدید آمدن ترافیک مردم به جای صرف ساعت های طولانی برای خرید کالای مورد نیازشان ترجیح می دهند در کمترین زمان و از نزدیک ترین فروشگاه در محل شان این کار را انجام دهند. 

امروزه سایت های اینترنتی زیادی مانند ایسام پدید آمده اند که در بین هزاران محصول به دنبال کالای مورد علاقه تان می توانید بگردید و از کیفیت و قیمت آن اطمینان کامل داشته باشید.  شما از فروشگاه اینترنتی ایسام هر محصولی که نیاز دارید را می توانید سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید کافیست نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام را بلد باشید تا خریدی هیجان انگیز تر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام را به شما آموزش دهیم.

 

نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام سامانه آنلاین خرید و فروش

در ابتدا قبل از نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام قصد داریم کمی درباره ایسام صحبت کنیم. ایسام در اصل یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده به صورت آنلاین می باشد که در سال 1387 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. در اصل ایسام با برگرفته از الگوی یک سایت خارجی این امکان را علاوه بر مردم برای فروشندگان کشور به وجود آورده که محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق روش های مختلف همانند مزایده در ایسام به فروش برسانند و از این طریق کسب درآمد برای خود کنند. در نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام کافیست به سایت اینترنتی تخفیف هات که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان و کاملا تست شده فعالیت می کنند وارد شوید. در نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام با نوشتن ایسام در نوار سرچ موجود در بالای صفحه برند آن برای شما نمایش داده می شود.

 

راهنمای استفاده از کد تخفیف ایسام برای گرفتن تخفیف در مزایده ها

پس از نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام در راهنمای استفاده از کد تخفیف ایسام کافیست همان طور که در ابتدا گفته شد روی برند آن کلیک کنید. پس از کلیک شما وارد صفحه ای می شوید که در ان کد تخفیف ایسام قرار داده شده است. پس از بررسی برای تهیه کد تخفیف کافیست روی گزینه آبی رنگ مشاهده تخفیف کلیک کنید.

 

آموزش استفاده از کد هدیه ایسام برای خرید آنلاین محصولات مورد نیازتان

خب در این مرحله نوبت به آموزش استفاده از کد هدیه ایسام می رسد. پس از کلیک شما صفحه ای برایتان  بارگزاری می شود که در آن اطلاعاتی از قبیل درصد تخفیف، کد و نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام نوشته شده است. پس از مطالعه نحوه استفاده از کد تخفیف ایسام با کلیک بر روی گزینه کپی کد فوق در کلیپبورد شما کپی می شود. در مرحله اخر با کلیک بر روی گزینه خرید کنید به سایت ایسام منتقل خواهید شد.

 

چرا نباید دست به هک کد تخفیف ایسام بزنید؟

امروزه خیلی از افراد برای گرفتن کمی تخفیف دست به راه های غیر قانونی می زنند که در اخر جز درد سر چیزی برایشان باقی نخواهد ماند. امروزه سایت های اینترنتی زیادی در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان فعالیت می کنند که با سرچ کردن "دریافت کد تخفیف ایسام" گوگل برایتان این سایت ها را بارگزاری می کند. دریافت کد از این طریق کاملا قانونی می باشد و دیگر نیازی به هک کد تخفیف ایسام نیست. برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف تیمچه یا کد تخفیف داروکده کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85

  • فاطمه چکین
  • ۰
  • ۰

خرید اشتراک فیلم برای تماشای آنلاین و فیلم سریال

امروزه پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از تلفنهای هوشمند این قابلیت را برای ما فراهم آورده است که بتوانیم با کمترین هزینه، تمامی کارهای خود را انجام بدهیم. علاوه بر صرفه جویی در هزینهها، ما میتوانیم با استفاده از پیشرفتهای اخیر ابزار ارتباط جمعی، در وقت و زمان خود نیز صرفهجویی کنیم. یکی از مهمترین بسترهایی که در طی سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است، اپلیکیشن و سایت هایی هستند که به شما این امکان را میدهند که با خرید اشتراک فیلم، بتوانید فیلمهای مورد علاقهی خود را تماشا کنید. در سالهای گذشته که هنوز این وب سایتها راهاندازی نشده بودند، شما مجبور بودید برای دیدن فیلم موردعلاقه خود ساعتها در صف تهیه بلیط و ترافیک بمانید و هزینههای زیادی را متقبل بشوید تا خود را به سینما برسانید. سعی داریم در ادامه چندین سایت که امکان خرید اشتراک فیلم را برای شما به وجود آورده اند و بهترین تلوزیون اینترنتی هستند را معرفی کنیم.

کد تخفیف فیلیمو، فرصتی برای خرید اشتراک فیلم با کمترین هزینهها

وب سایت فیلیمو یکی از بهترین سایتهایی است که شما میتوانید برای تهیه اشتراک فیلم و سریال به آن اعتماد کنید. در طی سالهای اخیر فیلیمو سعی کرده است که با اپراتورهای تلفن همراه مشارکتهایی داشته باشد و از آنها بخواهد که اینترنت مصرفی را برای مخاطبان خود رایگان و یا نیمبها کند. شما در وب سایت یا اپلیکیشن فیلیمو میتوانید به صدها دستهبندی از ژانرهای مختلف فیلم و سریال نظیر سریالهای خانوادگی، بهترین سریالهای خارجی 2020، پرفروش ترین فیلمهای سینمای ایران و... دسترسی داشته باشید و در اوقات فراغت خود از تماشای آنها لذت ببرید. وب سایت فیلیمو در حال حاضر تمامی توضیحات در خصوص خرید اشتراک، چگونگی تماشای فیلم و سریال از طریق این اپلیکیشن بر روی تلویزیون، نحوه نصب اپلیکیشن و ... را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است که مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

امکانات اپلیکیشن فیلیمو

در صورتی که شما تصمیم خود را گرفتهاید که فیلیمو ببینید، میتوانید علاوه بر استفاده از وب سایت از اپلیکیشن فیلیمو نیز استفاده کنید. شما میتوانید با مراجعه به برنامهی کافه بازار و یا گوگلپلی نسخه اندروید این اپلیکیشن را دریافت کنید. همچنین اگر سیستم عامل تلفنهمراه شما IOS میباشد، میتوانید از برنامه سیب استفاده کنید. در این اپلیکیشن شما میتوانید از کد تخفیف فیلیمو استفاده کنید و با هزینههایی به مراتب کمتری به تماشای آنلاین فیلم و سریال بپردازید. این اپلیکیشن مزایای زیادی دارد که به چند مورد از مهمترین آنها اشاره میکنیم:

دسترسی به بیش از 20 هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله و زیرنویس اختصاصی

دانلود درون برنامهای فیلمها وتماشای فیلم در گالری آفلاین در زمانهایی که به اینترنت دسترسی ندارید.

اشتراک رایگان فیلیمو برای ایرانسلیها

اگر شما از اپراتور ایرانسل برای اینترنت خود استفاده میکنید نگرانی بابت خرید اشتراک فیلیمو نداشته باشید و بدون خرید اشتراک میتوانید از این اپلیکیشن و امکانات آن بهرهمند شوید. بنابراین میتوان گفت که فیلیمو بهترین انتخاب برای ایرانسلیها به شمار میرود. ایرانسلیها علاوه بر اینکه برای خرید اشتراک نیازی به پرداخت هیچگونه هزینهای ندارند، اینترنت مصرفی برای آنها به صورت نیمها محاسبه میگردد. در کنار همهی این مزایا اشتراک رایگان فیلیمو نیز به شما کمک میکند که از دیدن فیلم و سریالهای خود با کمترین هزینهها لذت ببرید. فیلیمو در حال تلاش است که آرشیو فیلم و سریالهای خود را در بازه‎های زمانی کوتاه به روز کند و مخاطبان بتوانند انتخابهای بیشتری برای تماشای فیلم و سریال داشته باشند

با نماوا از سریالهای روز جا نمانید

سریالهای ایرانی که به تازگی رشد و پیشرفت سریعی در شبکه پخش خانگی داشتهاند، از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار هستند. فیلمدوستان ایرانی پس از مشاهده هر قسمت، هر هفته صبر میکنند تا قسمت جدید فیلم پخش شود و بتوانند با خرید آن از مراکز معتبر، از دیدن آن لذت ببرند. شما میتوانید با خرید اشتراک فیلم از نماوا با هزینههای به مراتب کمتری سریال‎های موردعلاقه خود نظیر همگناه، آقازاده، دل و... را تماشا کنید. با خرید اشتراک از نماوا شما در هزینههای خود به طرز چشمگیری صرفه جویی میکنید. ضمن اینکه ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با کد تخفیف نماوا، هزینههای شما بسیار کمتر نیز خواهد شد. شما با خرید اشتراک از نماوا میتوانید شروع به دیدن این سریال ها کنید. سریالهایی که این روزها داستانشان، بحث روز هر محفلیست. کد تخفیف نماوا فرصت مناسبی برای خرید اشتراک از نماوا میباشد.

ترافیک اپراتورها در وبسایت نماوا به چه شکلی است؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد، که آیا هزینههای مصرف اینترنت در نماوا به صورت نیمها میباشد؟ وب سایت نماوا در حال حاضر توانسته است که ترافیک مصرفی برای تمامی کاربرانی که از سیمکارتهای شاتل استفاده میکنند را، رایگان کند. این یک خبر خوب برای شاتلیها به شمار میرود. همچنین باید گفت که ترافیک مصرفی وبسایت نماوا برای تمامی کاربران پارس آنلاین، مخابرات، آسیاتک، هایوب، مبین نت، پیشگامان، داتک، فن آوا، صفر و یک و خورشید نت و تمامی مشترکین همراهاول، ایرانسل و رایتل نیمبها محاسبه میشود. با توجه به اینکه با استفاده از کد تخفیف نماوا میتوانید حساب کاربری خود را با کمترین هزینهها فعال کنید، فرصت مناسبی بهوجود آمده است که بتوانید از خدمات کمنظیر نماوا بهرهمند شوید.

تماشای هزاران فیلم و سریال را بصورت آنلاین، در وبسایت فیلم گردی

یکی دیگر از وب سایت هایی که این قابلیت را برای مخاطبان خود ایجاد کرده است، که با کمترین هزینه بتوانند سریالهای محبوب خود را تماشا کنند، وب سایت فیلم گردی میباشد. شما میتوانید به سادگی و تنها با صرف کردن چند دقیقه از وقت خود، حساب کاربری خود را در فیلم گردی ایجاد کنید و در ادامه با تکمیل فرآیند خرید اشتراک از خدمات این وبسایت استفاده کنید. همچنین کد تخفیف فیلم گردی نیز، فرصتی را فراهم کرده است که بتوانید از این خدمات با کمترین هزینههای ممکن بهرهمند شوید. وب سایت فیلم گردی در حال حاضر برای تمامی کاربران، ترافیک مصرفی را به صورت نیمبها ارائه میدهد. با خرید اشتراک فیلم از این وبسایت شما میتوانید به صدها فیلم، سریال، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، فیلم تئاتر و... دسترسی داشته باشید. کد تخفیف فیلم گردی در وبسایت تخفیف هات به¬طور کاملاً رایگان در اختیار شما قرار گرفته شده است.

با کاناپه بدون محدودیت فیلم ببینید

وبسایت کاناپه یکی از دیگر از وبسایتهایی است که شما میتوانید از آن برای تماشای فیلم و سریال استفاده کنید. به تازگی اپلیکیشن کاناپه نیز در دسترس قرار گرفته است که تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین را برای شما سادهتر میکند. این اپلیکیشن برای نمایش ویدئو بر بستر موبایل، سرویسیدهی منحصر به فرد اشتراک فیلم بهوجود آمده است و محصولی از شرکت صباسل آریاست. اگر بخواهیم مهمترین نقاط قوت این وبسایت را بررسی کنیم میتوان به توسعهی سریع محتوا، ظاهر جذاب و کاربردی، توضیحات مناسب و متفاوت فیلم ها، فیلم مستند اختصاصی، فیلم سینمایی و ... اشاره کنیم. فرقی ندارد که سیستم عامل تلفن همراه شما اندروید یا IOS باشد. اپلیکیشن این وب سایت برای تمامی سیستم عامل ها در دسترس است. کد تخفیف کاناپه نیز برای شما فیلمدوستان در وبسایت تخفیف هات آماده شده است. شما میتوانید برای کاهش هزینههای خود از کد تخفیف کاناپه بهرهمند شوید.

ویژگیهای منحصر به فرد تماشای آنلاین فیلم و سریال در وب سایت کاناپه

بسیاری از فیلمدوستان آرشیو قوی این وبسایت را مهمترین ویژگی کاناپه میدانند اما جالب است بدانید که این وبسایت ویژگیهای دیگری نیز دارد که در نوع خود کمنظیر است. اگر بخواهیم به مهمترین ویژگی های این وبسایت اشاره کنیم، میتوان موارد زیر را در نظر گرفت:

شما در این وب سایت میتوانید حساب های چند کاربره ایجاد کنید.

میتوانید با ایجاد یک پلی لیست فیلم های محبوب خود را از سایر فیلم ها جدا کنید.

دو زبانه بودن یکی دیگر از ویژگی های مثبت این وب سایت میباشد.

شما میتوانید فیلم ها را به صورت زبان اصلی، دوبله شده و حتی به صورت زیرنویس تماشا کنید.

در این وب سایت یک موتور جستجوی قدرتمند وجود دارد که این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که به راحتی فیلم های مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

تماشای 24 ساعته فیلم و سریال با خرید اشتراک فیلم از فیلم نت

استفاده از کد تخفیف فیلم نت برای فیلمدوستان و کسانی که ترجیح میدهند اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم و سریال پر کنند، بسیار لذتبخش خواهد بود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید در هر زمینهای بهترین انتخاب را داشته باشد، فیلم نت گزینه مناسبی میباشد. علاوه بر کد تخفیف فیلم نت، شما با خرید اشتراک از این وب سایت میتوانید از امکاناتی که فیلم نت برای شما در نظر گرفته است، استفاده کنید و بدون دغدغه به تماشای آنلاین فیلم و سریالهای مورد علاقه خود مشغول شوید. از مهمترین مزایایی که فیلم نت برای مخاطبان خود در نظر گرفته است، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلم های مختلف بر اساس موضوع در این وب سایت طبقهبندی شده اند.

امکان دانلود فیلم و دسترسی به فیلم ها در کیفیت های متنوع

شما میتوانید برای فیلمهایی که تماشا کردهاید، نظر خود را ثبت کنید.

کد تخفیف عماریار، بهترین انتخاب برای تماشای مستند و پویانمایی

امروزه عماریار به عنوان اصلیترین مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب بهشمار میرود. شعار این وبسایت با خانواده فیلم ببینید میباشد، بنابراین این وب سایت در تلاش است که بتواند به طور کاملا اختصاصی فیلمهای مستند، فیلمهای سینمایی، پویانمایی، فیلمهای کوتاه و نماهنگهای تولید شده در داخل و خارج کشور را در فضایی سالم عرضه کند. شما میتوانید به جای روشهای مرسوم قبلی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و با خرید اشتراک عماریار بصورت آنلاین و نامحدود فیلم تماشا کنید و روزانه هم 2 فیلم مستند و... از آثار این وبسایت را دانلود کنید. در این وب سایت شما میتوانید از ژانر های مختلفی نظیر کودک و نوجوان، خانوادگی، علمیتخیلی، سیاسی و موضوعات متنوعی مانند اقتصادی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، انقلاب اسلامی و.. بازدید کنید. همچنین کد تخفیف عماریار نیز برای صرفهجویی در هزینههای شما در وب سایت تخفیف هات ارائه شده است.

طیف گستردهای از فیلمها، سریالها و برنامههای مستند ایرانی و خارجی در اپلیکیشن لنز

یکی دیگر از اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال در ایران، لنز است. با اپلیکیشن لنز به طیف گستردهای از فیلمها، سریالها و برنامههای مستند ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت. مهمترین ویژگی که لنز را از سایر برنامه¬ها و وبسایت های تماشای آنلاین فیلم و سریال متمایز میکند، این است که شما در این وبسایت میتوانید مسابقات و برنامههای ورزشی و فرهنگی را به طور زنده تماشا کنید. این وبسایت قابلیتهای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها میتوان به ضبط خودکار برنامههای زنده در زمانبندیای که از پیش تعیین کردهاید، اشاره کرد. اگر شما به هر دلیلی نتوانستید که برنامهی موردعلاقهی خود را به طور زنده تماشا کنید، نگران نباشید. آرشیو این وبسایت تا هفت روز بعد از پخش، برنامهها را در خود نگه میدارد. در اپلیکیشن لنز میتوانید برنامههای موردعلاقه خود را به فهرست علاقهمندی اضافه کنید تا در آینده راحتتر به آنها دسترسی داشته باشید.

تماشای فیلم و سریال های صدا و سیما با خرید اشتراک فیلم اپلیکیشن تلوبیون

این اپلیکیشن این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که به پخش زنده و آرشیو ۳۰ شبکه تلویزیونی دسترسی داشته باشید. شما در این وبسایت میتوانید تمامی برنامهها را به صورت زنده تماشا کنید و یا از آرشیو دانلود کنید. اگر شما جزو علاقهمندان سرسخت فوتبال هستید، تلوبیون برای شما بهترین انتخاب است. این برنامه آرشیو تمام مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم را در خود نگهداری میکند. همچنین این برنامه بخش ویژهای برای برنامههای کودک و نوجوان در نظر گرفته است که شما میتوانید تمامی برنامههای این بخش را در 3 کیفیت و حجم متفاوت تماشا کنید و در صورتی که به آنها علاقه داشتید، آنها را ذخیره کنید. در تلوبیون میتوانید برنامه‎های تلویزیونی را بر اساس تقویم و شبکه پخش جستجو کنید.

خرید اشتراک فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله اختصاصی در اپلیکیشن آیو

یکی دیگر از اپلیکیشنهای موفقی که برای تماشای فیلم و سریالهای ایرانی پیشنهاد میشود، تلویزیون اینترنتی آیو میباشد. با خرید اشتراک فیلم از تلویزیون اینترنتی آیو، میتوانید فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله اختصاصی و کارتون و انیمیشن و مستند، شبکههای اختصاصی آیو و تمامی شبکههای تلویزیون ایران را در زمان دلخواه تماشا کنید. خرید اشتراک فیلم را میتوانید به صورت آنلاین و به راحتی انجام دهید. برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند 7 گیگ اینترنت رایگان همراه اول یا تخفیف فیلیمو و ... کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

  • فاطمه چکین