تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

 راهنمای استفاده از کد تخفیف اکالا

با خرید از سایت اکالا علاوه بر اینکه کالاهای اساسی مورد نیازتان را با بهترین بسته بندی درب منزل تحویل می گیرید، در هزینه های حمل و نقل بین شهری و زمان خود صرفه جویی کرده اید. سایت اکالا از جمله فروشگاه ها و هایپر مارکت های آنلاین به حساب می آید و ضمن استفاده از تخفیف های مختص سایت اکالا می توانید از تخفیف های به صرفه ی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز استفاده کنید. در ادامه برای استفاده از کد تخفیف اکالا و کد تخفیف افق کوروش و کوپن تخفیف اکالا شما را راهنمایی می کنیم.

کدتخفیف اکالا چیست؟

علاوه بر تخفیف هایی که سایت اکالا برای محصولات خود در نظر گرفته است شما می توانید از کد تخفیف اوکالا که در سایت تخفیف هات موجود است استفاده کنید و خرید ارزان ترو به صرفه تری داشته باشید. اما باید دقت کنید که هر کدتخفیف اکالا تا تاریخ مشخصی و به تعداد دفعات گفته شده، قابل استفاده است. شما همچینین می توانید این کوپن تخفیف و یا کد های تخفیف را با دوستان و آشنایان خود در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا آنها را از کد های تخفیف اکالا مطلع کنید.

 

برای دریافت کدهای تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف اسنپ مارکت یا کد تخفیف باسلام کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

 

منبع

نظرات (۱)

سلام مقدم هستم از سایت آگهیفای . 

ما در آگهیفای به صاحبان کسب و کارها این امکان را می دهیم تا بتوانند ، کسب و کار خود را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی معرفی نمایند. 

همان طور که می دانید این روزها ، تبلیغات آنلاین تاثیر بسزایی در برندینگ و فروش دارد . 

برخی از امکانات آگهیفای

  1. صفحه اختصاصی برای معرفی کامل کسب و کارتان 
  2. امکان درج لینک سایت (فالو) و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی (اینستاگرام ، تلگرام ، روبیکا ، ایتا ، آپارات و ...)
  3. امکان درج 10 عکس در گالری 
  4. امکان مشخص کردن موقعیت کسب و کار روی نقشه و نمایش کسب و کارها روی نقشه اختصاصی آگهیفای
  5. عدم محدودیت در تعداد کلمات و کاراکترهای توضیحات
  6. امکان درج روزها و ساعات کاری
  7. امکان درج امکانات و آپشن های کسب و کار
  8. سئوی قوی صفحات معرفی کسب و کارها
  9. مشتریان و بازدیدکنندگان می توانند در مورد کسب و کارتان نظر داده و دیدگاه و تجربیات خود را مطرح کنند و شما می توانید به نظرات پاسخ دهید .
  10. سایت آگهیفای دارای اپلیکیشن اندروید می باشد و این اپلیکیشن در کافه بازار با همین نام "آگهیفای" منتشر شده است . (با نصب اپلیکیشن ، به امکانات کامل آگهیفای دسترسی خواهید داشت و معرفی کسب و کار آسان تر صورت خواهد گرفت)

https://cafebazaar.ir/app/ir.agahify.app.android

آدرس سایت : 

https://agahify.ir

و .... 

همه اینها فقط با 20 هزار تومان بصورت سه ماهه ( ماهیانه فقط 6600 تومن ).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی