تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

بد نیست درباره لگو ها بدانیم
جالب است بدانیم که سالیانه حدود 5 میلیارد ساعت زمان صرف بازی با بازی لگو در جهان می شود.
لگو به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده ی اسباب بازی در جهان رتبه ی ۸۶ در بین ۱۰۰ برند با ارزش لیست فوربز را در اختیار دارد و بر اساس برآوردهای این مجله ارزش برند لگو بیش از ۷.۱ میلیارد دلار است.
آخرین آماری که از تعداد لگو های ساخته شده در جهان منتشر شده است: در سال 2015 این شرکت بیش از 600 میلیارد لگو تولید کرده است. یعنی از سال 1958 به ازای هر انسان بر روی کره زمین 85 لگو ساخته شده است.
اوله کرک کریستینسن(Ole Kirk Christiansen)، بنیانگذار کارخانه بازی لگو یک نجار بود که در آستانه ورشکستگی با ساخت آج های چوبی توانست نظر بسیاری را به خود جذب کند. و اولین لگو را با یک دستگاه تزریق پلاستیک پس از جنگ جهانی دوم ابداع نمود.
در حال حاضر لگو موفق ترین اسباب بازی است که در جهان وجود دارد و همیشه خرید لگو در دستور کار خانوده ها هست.

به دنبال کد تخفیف های جذابی مانند کد تخفیف اسنپ مارکت هستید؟

کافیست سری به سایت تخفیف هات بزنید تا با کد تخفیف های جذابی مانند کد تخفیف فروشگاه اسنپ، باسلام دیجی کالا و ... رو به رو شوید.

منبع

  • ۰۰/۱۲/۰۵
  • فاطمه چکین

خرید اینترنتی لوگو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی