تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

طریقه شارژ همراه اول سریع و مطمئن
پس از بازکردن اپلیکیشن همراه من در موبایل خود یا از طریق سایت آن برای طریقه شارژ همراه اول می توانید در تب های موجود در سمت راست روی تب شارژ من کلیک کنید. پس از کلیک شما کادری نارنجی رنگ با خدماتی متنوع مانند مشاهده موجودی، انتقال اعتبار، ریز مکالمات و ... ظاهر می شود. برای طریقه شارژ همراه اول باید روی دکمه شارژ کلیک کنید. پس از کلیک شما صفحه ای جدید در سمت چپ برای شما باز می شود که یک کادر ابی رنگ می باشد. درون این کادر آبی رنگ باید شماره همراه خود و نوع مبلغی که می خواهید خط خود را شارژ کنید وارد کنید. پس از تکمیل این دو مرحله نیز باید بانکی را که می خواهید از طریق آن شارژ مورد نظرتان را خریداری کنید انتخاب کنید. در پایان با کلیک روی دکمه تایید آموزش همراه من برای طریقه شارژ همراه اول تکمیل می شود.

جدید ترین کد تخفیف ها در سایت تخفیف هات برای علاقه مندان عزیز

برای کسب اطلاعات در خصوص کد تخفیف دیجی کالا جت یا کد تخفیف ایران تیک تنها کافیست وارد سایت تخفیفی تخفیف هات شوید.

منبع

  • ۰۰/۱۰/۱۵
  • فاطمه چکین

شارژ همراه اول سریع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی