تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

دانلود کتاب و کتاب صوتی با کتابراه:
کتابراه مرجع قانونی دانلود و خرید کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی است. این سامانه امکان دسترسی به انواع کتاب، رمان و مجله از طریق موبایل و تبلت را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما با استفاده از اپلیکیشن کتابراه در هر لحظه که تمایل به مطالعه و یا شنیدن کتاب داشته باشید می توانید نیاز خود را برطرف کنید. اپلیکیشن کتابراه را می توانید برای سیستم عامل اندروید، ویندوز و آی او اس نصب کنید. 

دانلود کتاب و کتاب صوتی با طاقچه:
یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین کتاب که امکان خرید کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی را برای کاربران فراهم کرده است، طاقچه می باشد. طاقچه گنجینه ای از کتاب های الکترونیک، صوتی، پی دی اف، مجله و روزنامه را دارا است. تمامی کتاب ها در طاقچه با همکاری ناشران و رعایت حق تکثیر بر روی سایت و اپلیکیشن طاقچه قرار می گیرد. شما می توانید اپلیکیشن طاقچه را نصب کنید و از تمامی خدمات این سامانه بهره مند شوید. 

وجود کدتخفیف های رایگان در سایت تخفیف هات

برای دریافت کد تخفیف های متنوع در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف خاص باکس یا کد تخفیف ایده بوک تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی شوید.

منبع

  • ۰۰/۰۹/۱۷
  • فاطمه چکین

کتاب صوتی کتابراه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی