تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

تعداد فرانچایزهای افق کوروش
فرانچایز یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین پدیده ها در دنیای مدرن امروز برای کسب و کار ها می باشد که باعث ایجاد بهترین الگوهای زنجیره ای می شود. فرانچایز دارای تاریخچه قدیمی می باشد اما به تازگی بسیاری از کسب و کار در سر تا سر دنیا از این پدیده استفاده می کنند. در حقیقت شما با فرانچایز شدن و داشتن یک سرمایه متوسط می توانید کسب و کار خود را به تنهایی شروع کنید به طوری که درصد ورشکستگی تان بسیار کم باشد. 
تا کنون 157 فروشگاه به صورت نمایندگی فرانچایز در سرتاسر ایران توسط فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ایجاد شده است. بدین ترتیب می توان گفت در بیش از 1000 خانوار اشتغال زایی صورت گرفته است. فرانچایز افق کوروش به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم و دانش محدود دارند کمک شایانی خواهد کرد و تمامی دغدغه ‌های آنان در حوزه های IT، مالی، بازرگانی و … را حل می کند.

جذاب ترین تخفیف ها در سایت تخفیف هات

برای دریافت کد تخفیف دکتر کرمانی یا کد تخفیف دیجی استایل تنها کافیست وارد این سایت همواره تخفیف شوید.

منبع

  • ۰۰/۰۸/۲۸
  • فاطمه چکین

فرانچایزهای افق کوروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی