تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

آشنایی با تاریخچه ی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
تاریخ اولین و ابتدایی ترین فروشگاه زنجیره ای در ایران به سال 1330 یا 1340 بر می گردد. این فروشگاه زنجیره ای نیز اولین فروشگاه زنجیره ای در ایران بود که در زمانی کوتاه معروف شد. پس از انقلاب روند رو به رشد این فروشگاه فوق العاده کمی متوقف شد و می توان گفت رو به ورشکستگی پیش رفت. 
اما در سال 1370 و 1380 این فروشگاه زنجیره ای اقدام به جذب سرمایه از شرکت گلرنگ کرد. این شرکت پس از سرمایه گذاری بر روی این فروشگاه زنجیره ای شعب های مختلفی در تمامی سطح شهر تهران و به مرور سایر شهر ها راه اندازی کرد تا تمامی مردم از محصولات این فروشگاه به خوبی بتوانند استفاده کنند. 

بهترین کد تخفیف ها در سایت تخفیف هات

برای دریافت کد تخفیف های متنوع مانند کد تخفیف جت دیجی کالا یا کد تخفیف اسنپ مارکت تنها کافیست وارد این سایت جذاب تخفیفی شوید.

منبع

  • ۰۰/۰۸/۱۴
  • فاطمه چکین

فروشگاه افق کوروش

نظرات (۱)

با سلام و عرض احترام.

سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و ثبت فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی