تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت
با استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت میتوانید از 25 هزار تومان ویژه سفارش اول بدون محدودیت حداقل خرید بهره مند شوید.لازم به توضیح است هر کد یکبار قابل استفاده میباشد. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت اسنپ مارکت برای شما منظور گردد.

درباره اپلیکیشن اسنپ مارکت

اسنپ‌مارکت جهت تسریع و تسهیل فرایند خرید اینترنتی و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز، همکاری خود با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مایلی را آغاز کرده و در زمینه فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی و سایر مایحتاج روزمره و کالاهای آرایشی و بهداشتی مشغول به خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز در برخی از کلان‌شهرهای ایران است. هدف اسنپ‌مارکت بر این است تا با ارائه کالاهای باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب، امکان خرید را برای کلیه اقشار جامعه مهیا سازد.

سوپرمارکت اینترنتی اسنپ‌مارکت بیش از ۵۰۰۰ کالای متنوع در دسته‌بند‌ی‌های گوناگون نظیر لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات تازه، نان، مواد پروتئینی، لوازم بهداشتی و آرایشی ... را به صورت آنلاین عرضه می‌کند و گستردگی این محصولات این امکان را به کاربران می‌دهد که تمامی اجناس مورد نیاز خود را به صورت یکباره تهیه کرده و با توجه به موقعیت جغرافیایی ثبت شده در اپلیکیشن و یا وب‌سایت، اجناس خریداری شده را در زمانی کوتاه و از نزدیکترین شعبه هایپراستار، درب منزل خود تحویل بگیرند.

برای دریافت کد تخفیف های بیشتر مانند کد تخفیف گیزدین یا کد تخفیف کافی استور کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی