تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

 

با کدتخفیف تیمچه چه چیزهایی می توان خرید؟

نام تیمچه تاکنون به گوش شما خورده است؟ تیمچه یک فروشگاه اینترنتی است که هرآنچه موردنیاز شماست را برای فروش گذاشته است. از کالای دیجیتال گرفته تا خودرو، ابزار، باغبانی، سفر و ...را به راحتی می توانید از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید. به عبارت دیگر این فروشگاه می تواند همه ی نیازهای شما را رفع کند و با مراجعه کردن به آن دیگر احتیاجی به خرید کردن های حضوری نداشته باشید. کد تخفیف تیمچه نیز این کار را چندین برابر آسان تر کرده است؛ به این صورت که با در دست داشتن آن شما می توانید با خیال بسیار راحت تری خرید های خود را انجام دهید و هزینه ی کمتری بپردازید؛ در کنار اینکه خدمات با همان کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد.

تیمچه به چه معناست؟

تیمچه در لغت به معنی بازار است و در واقعیت نیز این فروشگاه توانسته به طور ملموسی این واژه را نشان دهد. در این فروشگاه آنلاین شما در هر کجای خرید آنلاین که به مشکل برخورد کنید، به صورت 24 ساعته و هر روز هفته پشتیبانان می توانند مشکلات شما را رفع کنند. علاوه بر آن امکان خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن از سراسر کشور از دیگر ویژگی های منحصر به فرد تیمچه است.  احترام به حقوق خریدار اصلی ترین المان این بازار است که در جای جایش مشخص است.

برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف اسنپ شاپ یا کد تخفیف ایسام تنها کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع

نظرات (۱)

سلام . معرفی کسب و کارها در آگهیفای تا پایان شهریور رایگان شد. شما می توانید بصورت کاملا رایگان ، کسب و کارتون رو در آگهیفای ثبت کنید و بکلینک رایگان دریافت کنید.

امکانات و قابلیت ها :
امکان درج لینک سایت و شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی(اینستاگرام - تلگرام - روبیکا - آپارات - ایتا و ... )
امکان درج 10 عکس در گالری
امکان درج مشخصات کامل از جمله آدرس ، شماره های تماس ثابت و همراه
امکان درج توضیحات و معرفی کامل کسب و کار ( بدون محدودیت در تعداد کاراکترها و کلمات)
تعیین موقعیت کسب و کار روی نقشه و نمایش به کاربران روی نقشه اختصاصی آگهیفای
و کلی امکانات و قابلیت های دیگر که به صورت رایگان در اختیار کسب و کارها قرار داده شده است.
برای معرفی کسب و کارتون کافیه همین الان اپلیکیشن آگهیفای رو از کافه بازار نصب کنید :

https://cafebazaar.ir/app/ir.agahify.app.android

آدرس سایت برای کاربران دسکتاپ و آیفون
https://agahify.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی