تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

تخفیفی های هیجانی

جدید ترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف اسنپ، تپسی، دیجی کالا، تخفیفان، علی بابا، ایسام، تیمچه، طاقچه، داروکده و ... را از تخفیف هات بگیرید.

  • ۰
  • ۰

​خصوصیات تپ سی:

برنامه تپ سی یک اپلیکیشن است که کمک می کند تا سفر های درون شهری با تاکسی تلفنی راحت تر، امن تر و ارزان ترهمراه با ​کد تخفیف 10000تومانی تپسی  انجام شود. این سامانه هوشمند درخواست آنلاین خودرو در بیشتر شهر های پر جمعیت به مردم خدمات خود را ارائه می دهد. این شرکت مورد اطمینان میلیون ها ایرانی است که به صورت روزانه از برنامه تپ سی استفاده می کنند. با استفاده از سامانه هوشمند درخواست خودرو تپ سی مسافران می توانند بدون اتلاف وقت، به راحتی و در کمترین ممکن تاکسی آنلاین بگیرند و سفرهای درون شهری خود را انجام دهند. برنامه تپ سی تنها یک اپلیکیشن نیست بلکه یک گروه بزرگی از کارشناسان ایرانی است. تمام افراد گروه در تلاش هستند تا امنیت و آسایش را برای مسافران و راحتی و درآمد را برای مسافران به ارمغان بیاورند.

تپسی انلاین:

این سامانه با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته فرآیند درخواست سفر را با سرعت و بهره وری بهتری انجام می دهد. اتلاف وقت کمتر، هزینه های ارزانتر و کیفیت بهتر از ارزش هایی است که برنامه تپسی برای مشتریان و کاربران خود به وجود می آورد. از دیگر ارزش های خلق شده توسط سامانه هوشمند درخواست خودرو تپ سی حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا در شهر های بزرگ است. استفاده از خدمات تپ سی به معنای استفاده ی کمتر از خودروهای شخصی و در نتیجه ترافیک کمتر و هوایی پاکیزه تر است. برنامه تپ سی خدمات خود را با سرعت بالا به کاربران ارائه می دهد. به این صورت که شما از زمانی که قصد انجام سفر می کنید تا زمانی که یک خودرو آماده ارائه خدمت به شما باشد، تنها چند ثانیه زمان لازم است.

برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر در سایر حوزه ها مانند تخفیف اسنپ و کد تخفیف علی بابا قطار کافیست به سایت تخفیف هات وارد شوید.

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی